Dag 394 Verlangen, Relaties en Seks - Verlangen is als een Klein Kind (vervolg)

Verder met de zelfcorrigerende uitspraken in context van Dag 392 Verlangen, Relaties en Seks - Verlangen is als een Klein Kind

Wanneer en als ik mezelf realiseer verdeeld te zijn in mezelf over wat ik moet doen, wel of geen seks/one night stand - stop ik en adem ik - ik realiseer me bewogen te worden door de energie van angst als ik het wel ga doen. In plaats - laat ik de energie door mijn lichaam gaan en neem verantwoordelijkheid voor het gewelles en genietes.

Wanneer en als ik mezelf realiseer in een intern conflict te gaan van "ik wil wel" maar "ik wil ook niet" - stop ik en adem ik - ik realiseer me strijd te creëren in mezelf door in mijn hoofd voortdurend van de ene pool naar de tegenovergestelde pool te springen als schijnbaar amusement om me ergens mee bezig te houden, om mijn aandacht af te leiden, zodat ik niet hier ben in iedere ademhaling als wie ik ben. In plaats - geef ik mezelf de permissie te stoppen in mijn hoofd op neer wippen en grond ik mij hier in het fysiek.



  
Wanneer en als ik mezelf realiseer niet te willen stoppen met te denken aan seks omdat ik de golf van gevoelens onweerstaanbaar vind voelen - stop ik en adem ik - ik sta mezelf toe te stoppen met te denken omdat ik me realiseer mijn lichaam verslaafd te maken/programmeren met de chemische stoffen die verantwoordelijk zijn voor 'dit gevoel'. In plaats - kick ik af van de gevoelens als de chemische stoffen en stabiliseer ik mezelf als mijn lichaam door de energie uit te ademen.

Wanneer en als ik mezelf realiseer het verlangen te ervaren als dat ik per se met hem moet zijn - stop ik en adem ik - ik realiseer me dat het verlangen niet echt is. In plaats - stop ik met steeds aan hem te denken/te bellen en aanvaard mijn realiteit zoals die is.

Wanneer en als zie totaal overdonderd te zijn dit seksueel verlangen te ervaren - stop ik en adem ik - ik realiseer me dat ik sekssystemen van mijn ex in mezelf heb geïntegreerd. In plaats - neem ik verantwoordelijkheid voor de systemen die in me zijn overgedragen tijdens de seks en aard ik deze energieën.

Wanneer en als zie denken dat ik echt een keer seks moet hebben - stop ik en adem ik - ik realiseer me dat mijn lichaam, het fysiek geen seks behoeft. In plaats - stop ik de energie op te bouwen en laat verlangens, behoeften en gehechtheden aan iets of iemand buiten mezelf los.


Reacties

Populaire posts