Dag 421 Zelfcorrectie van de Geënergetiseerde Persoonlijkheid

Hier volgt de afhandeling/zelfcorrectie van Dag 420 Zelfvergeving om de Geënergetiseerde Persoonlijkheid te Verlossen

Wanneer en als ik mezelf de angsten/emotionele energieën zie accumuleren/opladen wanneer de inleverdatum van papieren naderbij komt - stop ik en adem ik - ik sta mezelf niet toe angstenergieën op te bouwen omdat ik me realiseer dat ik mezelf niet stuur maar gestuurd wordt door emoties. In plaats - pas ik mezelf toe in het invullen van papieren en neem praktisch de tijd om het gereed te krijgen. 

Wanneer en als ik mezelf realiseer vast te houden aan een 'slechte' herinnering van belastingpapieren invullen en overweldigd te raken door de hoeveelheid gegevens die ingevuld moeten worden overweldigd raak - stop ik en adem ik - ik sta mezelf NIET toe overweldigd te worden door hetgeen ik zie/percipieer en te denken dat ik dat nooit kan. In plaats - stap ik uit het zelfgecreëerde zelfgeloofkarakter van 'niet kunnen' en wandel ik door mijn weerstand = angst heen.
Full introduction fears phobias
Naar de winkel

Wanneer en als kwaad zie worden dat de belastingen zo ingewikkeld gemaakt zijn - stop ik en adem ik - ik realiseer me dat kwaad worden inhoudt dat ik in een superioriteitskarakter deelneem en ik mezelf niet effectief toepas. In plaats - ga ik gelijk staan aan de ingewikkeldheid van wat ik onder ogen zie en laat ik de kwaadheidsenergie door mijn lichaam gaan het in de aarde grondend.

Wanneer en als ik mezelf zie denken dat we oneindig vastzitten in hoe de belastingen nu geregeld zijn - stop ik en adem ik - ik realiseer me in een fatalistisch programma in mijn geest vast te zitten. In plaats  - sta ik mezelf toe te realiseren dat we dingen kunnen veranderen en een akkoord kunnen vormen om de belastingen drastisch te vereenvoudigen. 

Wanneer en als ik mezelf in paniek zie raken door te denken/geloven dat ik die papieren niet kan invullen- stop ik en adem ik - ik laat de energie van paniek door mijn lichaam gaan en grond het met de adem in de aarde.

Wanneer en als ik mezelf realiseer mezelf in het ootje te nemen door te denken dat het om de inhoud gaat waar ik me druk om maak - stop ik en adem ik - ik realiseer me dat het meer gerelateerd is aan de angstenergie. Dus, geef ik richting aan mezelf binnen de angstenergie die ik ervaar door het los te laten en focus ik mezelf op de ademhaling om alles goed door te kunnen nemen.

Ik zie, realiseer en begrijp van angsten en fobieën dat het meer de angstenergie zelf is en niet zozeer de inhoud echt is in relatie tot wat het is dat ik verbeeld of projecteer waar ik me druk over maak.

Ik zie, realiseer en begrijp dat angsten en fobieën trucs van de geest zijn om zelfverantwoordelijkheid te ontlopen, mezelf niet toe te passen en te realiseren binnen het afhandelen van taken als (belasting)papieren invullen.

Vergezel ons:
DAWN - Democracy Against War Now site - Breng je stem uit
Democracy Against War Now Facebook Groep
Equal Life Foundation - op Facebook
Living Income Guaranteed site
Desteni I Process Lite - Gratis cursus om je Reis naar Leven te starten
Journey to Life Group - op Facebook
 

Desteni Forum Nederland - Deel je zelf met andere Destonians
Destonian Social Network
Eqafe - Zelfperfectie ondersteuning

 

Reacties

Populaire posts