Dag 462 De Geest gebruikt Vervormde Herinneringen om Bizarre Verbeeldingen mee te programmeren

Ik was net Bizarre Imaginings - The Metaphysical Secrets of Imagination - Part 39 aan het luisteren en daarin kwam inderdaad naar voren dat de ervaring van de paniekaanval die ik beschreef en vergaf in Dag 461 Paniekaanval als Ophoping van Positieve Energie | Zelfvergevingen en -verbintenissen verband houdt met een herinnering als kind. Zowel als kind en in de paniekervaring verbeeldde ik me dat alle auto's die aan beide zijden reden op een hoop zouden rijden -- in mijn geval als ik de controle over het stuur zou verliezen.

http://www.soas.ac.uk/gallery/myfathershouse/cz-distorted-memories/full62786.jpg
 Camille Zakharia, Distorted Memories, 2000-2006

Er is dus die relatie tussen bizarre verbeeldingen die onverwacht opkomen in de Geest en herinneringen die gevormd zijn in mijn geest en lichaam toen ik een kind was. Deze herinneringen werden gevormd doordat ik een emotie ervoer in de fysieke realiteit als toen ik bij mijn ouders in de auto zat en we eens een ongeluk hebben gehad. De energie van de emotie angst is gekoppeld geworden aan de herinnering en deze energie is het die opkwam met de 'paniekaanval' met het autoritje naar mijn ouders op 2e Paasdag.

Het volgende interview in de serie gaat hier verder op in, als ook hoe hier doorheen te wandelen. Ik hoef er in ieder geval niet iets meer achter te zoeken als dan dat de Geest Vervormde Herinneringen gebruikt om Bizarre Verbeeldingen mee te programmeren.
 

Reacties

Populaire posts