Dag 467 Van Muziek als Energie-Ervaringen naar Muziek van de Aarde

Hier ga ik verder met waar ik gebleven was op Dag 466 Hoe muziek onze gedachten oproept en vervolgens "onze" emoties en gevoelens... 

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat er een relatie is tussen Geluidsfrequenties en Geestenergiefrequenties.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat mijn relatie met Geluidsmuziek mijn Horen van de Muziek van het Fysieke verdooft / doof maakt / dempt.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat muziek in het algemeen en speciaal als ik naar klassieke muziek luister aan mijn hart, mijn lichaam, mijn wezenlijkheid en mijn aanwezigheid trekt.  

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb deze ervaringen die ik had met muziek toe te dichten aan de muziek alsof het de muziek zelf is wanneer in feite niets in mij plaats kan vinden dan door mijn eigen beweging van wie ik ben in mezelf en hierin vergeef ik mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb te denken en geloven dat ik alleen in de muziek de stilte en stabiliteit in en als mezelf kan ervaren.
 
 


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard te denken en geloven dat het de muziek is die ik ervaar in plaats mezelf te realiseren dat het is hoe ik mezelf aan het bewegen was in de geest tot in het fysieke lichaam waar ik mezelf verbond en vervoer met dit specifieke geluid.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb een relatie te ontwikkelen met energie-ervaringen in verschillende geluiden.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat verschillende geluiden frequenties zijn die verschillende energiefrequenties activeren in mijn geest-lichamelijke relatie en ik dan een energie-ervaring op geluid heb; simpelweg alleen mijn energie-ervaringen in mijn eigen geest-lichamelijke relatie herkennend wanneer ik naar muziek luister.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb teleurgesteld te zijn dat muziek niet dit fantastische fenomeen is in het bestaan maar alleen simpelweg een activatie is van energieën in onze geesten.

***

Ik kan mezelf een plezier doen in en wanneer ik muziek luister door te onderzoeken wat de energie-ervaring is, de frequenties die worden geactiveerd die maakt dat ik meer of minder naar muziek luister want het is in essentie wat het wereldsysteem aan het uitbuiten is in het bestaan.

Ik stel mezelf ten doel te realiseren dat de echte muziek als degenen die huilen van lijden, honger en pijn volledig onderdrukt wordt door de muziek die alleen het belang van energie-ervaringen dient in deze wereld en realiteit waarvan alleen geld profiteert.

Het is tijd dat ik mijn oren op de grond leg en naar de realiteit van geluid luister als de muziek van deze Aarde, het Fysieke, werkelijk.



Onderzoek Desteni, onderzoek het forum waar je uitgenodigd wordt om je uit te schrijven in zelfeerlijkheid en waar eventuele vragen over het Desteni materiaal zullen worden beantwoord door Destonians die hun eigen proces wandelen. Bezoek het Desteni Netwerk waar video's en blogs dagelijks worden gestreamd. Aangeraden is ook om eens te kijken op het Desteni Ik Proces en de Relatiecursus evenals de GRATIS DIP Lite cursus.

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts