Dag 486 Vervolg Vergevingen omtrent Reacties op mijn Lichaam - Hitte, Kou en Wanhoop

Dit is een vervolg op
Dag 484 Reageren op mijn Lichaam - Hitte, Kou en Wanhoop en
Dag 485 Vergevingen omtrent Reageren op mijn Lichaam - Hitte, Kou en Wanhoop

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb niet te te zien, realiseren en begrijpen dat ik niet kan genezen van mijn reactiemechanisme als ik blijf reageren op mijn lichaam in relatie tot kou.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen wat ik onderdruk in en als persoonlijkheden/gedachten/emoties.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen hoe ik dit kan laten gaan en hierin vergeef ik mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb (te leren) mezelf te focussen op wie ik ben als de adem maar in plaats daarvan in de geest te verschuiven in en als een persoonlijkheid/gedachten/emotie.



Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb uit de fysieke realiteit in en als mijn lichaam/de adem te verschuiven in het geestbewustzijn.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf  toegestaan en aanvaard heb te blijven hangen in en als het mantra "Mijn lichaam is mijn alles" als wat ik zo ongeveer mijn hele leven geleefd/gedacht heb en hierin vergeef ik mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat de Adem alles is en dat enige echte vrijheid Hier in de Adem is

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat ik vastloop in mezelf en mezelf frustreer tijdens mijn fysiek zware werk wanneer ik de programmering van "Mijn lichaam is mijn alles" toepas en hierin vergeef ik mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat ik me niet kan redden met de woorden "Mijn lichaam is mijn alles" wanneer mijn lichaam niet in een optimale staat verkeert.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb met angst en paniek te reageren naar mijn lichaam wanneer ik ervaar dat ik het fysiek zware werk doen niet red.
 
Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb met angst/paniek op mijn lichaam te reageren dat zweet wanneer ik in een koude omgeving ben.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb te reageren op het verdedigingsmechanisme van mijn lichaam.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat paniekaanvallen niet alleen een verregaand effect hebben op mijn lichaam, maar ook een effect hebben op mijn geest en mijn wezenlijkheid.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb mijn lichaam zo te belast met 'mijn' angst en paniek voor kou - mijn draagmodel voor zelfbehoud - dat ik mijn lichaam juist roof van lichamelijkheid en er structurele fysieke zwakte ontstaat, omdat voor het creëren van een angst/paniekgedachte de geest stof van mijn lichaam onttrekt/oogst om er bewustzijnsenergie als emoties voor de geest van te maken.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb rond te lopen in een vicieuze cirkel door te participeren in de emotionele/energetische reacties op mijn lichaam van angst, paniek en wanhoop.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb een angstpersoonlijkheid te creëren.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb te participeren in en als een angstpersoonlijkheid in relatie tot kou.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb een paniekpersoonlijkheid te creëren.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb in en als een paniekpersoonlijkheid te participeren.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb een wanhoopspersoonlijkheid te creëren.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb angst en paniek te creëren als een methode om een schijnbare controle op mijn opgeving uit te oefenen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb te bestaan/fucken in en als omgevingscycli.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb mezelf te stoppen te reageren op mijn omgeving.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb mezelf te onderdrukken als de realisatie te onderscheiden wat een mindfuck is en wat werkelijk is wat betreft kou en mijn lichaam.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb het feit dat kou wel degelijk iets is wat een significant fysiek effect heeft, weg te wuiven en te denken dat mijn lichaam het allemaal maar moet kunnen verduren en hierin vergeef ik mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb emotioneel in te gaan op het feit dat mijn lichaam zich oncomfortabel voelt in en met de kou.

 

Reacties

Populaire posts