Dag 521 Angst voor Repressie en Zelfrepressie - de Zelfbevrijding

Dit is de afhandeling van Dag 520 Angst en (zelf)repressie

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb bij het zien van mannelijke mensenwezens met fel neongeel gekleurde jassen aan op het treinstation en in de trein een angstig/unheimisch gevoel in en als mezelf te creëren - en hierin vergeef ik mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb een gevoel te creëren dat er iets aan de hand is in plaats te zien, realiseren en begrijpen dat ik feitelijk bang ben voor mijn eigen reacties om dood te gaan of dat me fysiek iets wordt aangedaan.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen in elk mometn van ademen dat mijn geest triggerpoints gebruikt om me in de val van denken/angst te lokken.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb mensen om me heen te gaan checken of die anders doen en dus een manier zoeken om mijn angst te rechtvaardigen in plaats mezelf gelijk te stellen als mijn angst - en hierin vergeef ik mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb mijn feitelijke vragen over mijn omgeving geen richting te geven door ze daadwerkelijk te stellen in plaats van te gokken wat er wel of niet is.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb te denken dat ik veel instabieler ben als ik weinig geslapen heb omdat dat me geleerd is in plaats mezelf te realiseren dat angst afhankelijk is van deelname in mijn geest/plaatjes/gedachten.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb vanalles - plaatjes/gedachten/emoties over de gevestigde politiestaat - door me heen te laten gaan en uit de trein te willen vluchten omdat ik deze data tevoren in mijn geest met emoties eraan verbonden 
heb opgeslagen in plaats mezelf te realiseren dat deze plaatjes/gedachten er juist zijn om emoties en gevoelens te creëren waarmee ik mezelf onderdruk - en hierin vergeef ik mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard het idee/de verbeelding in mijn hoofd te creëren dat er onmiddellijke oppressie zou gaan plaatsvinden.



 Wanneer en als ik mezelf realiseer dat ik bij het fysiek zien van mannelijke mensenwezens met fel neon geel gekleurde jassen of anderszins geüniformeerde mannelijke wezens een angstig/unheimisch gevoel in en als mezelf krijg/creëer/ervaar 'dat er iets aan de hand is' - stop ik en adem ik - ik realiseer mezelf dat ik in dat moment vergeet dat de angst die ik inga pure energie is. In plaats - breng ik mezelf terug in mijn lichaam en leg ik me erop toe het woord comfortabel in en als mezelf te leven.

Ik stel mezelf ten doel triggerpunten te herkennen en stil in mezelf met zelfvergeving mezelf te bevrijden van de energiepunten.

Ik stel mezelf ten doel geüniformeerde wezens niet gelijk te schakelen met 'fout', 'slecht' of vijandig maar zelf te zien in hen doordat ik fout/slecht/vijandig bezig ben in en als gedachten die mijn lichaam bombarderen. Ik realiseer me dat geüniformeerde wezens (controle) een uitvloeisel van ons mensen zijn omdat we als angst/controle bestaan ten opzichte van elkaar.

Ik stel mezelf ten doel in plaats van in de energie te gaan en te vallen in de energie adem te halen en met mijn lichaam te zijn. Ik ben HIER in dit moment met mijn lichaam en mijn omgeving.
Ik stel mezelf ten doel mezelf te bevrijden van elk snippertje angst. Ik realiseer me dat angst controle is en dat controle angst is en dat ik deelneem in denken en/of plaatjes/angstbeelden van de geest.

Ik stel mezelf ten doel al eerder in te grijpen wanneer ik een angst ervaar zodat het niet gaat accumuleren.

Ik stel mezelf ten doel de controlemechanismen als angsten en verbeeldingen uit mijn datacollectie van tvbeelden en dergelijke te verwijderen. 



Reacties

Populaire posts