Dag 527 Onvoorwaardelijke Expressie in een Relatie | de Zelfcorrecties en Zelfverbintenissen

Dit zijn de Zelfcorrecties en Zelfverbintenissen van Dag 526 In verwachting versus onvoorwaardelijke expressie in een relatie 

Wanneer en als ik realiseer een respons of iets van mijn partner te willen als ik wat aan hem typ op Facebookchat of een onderwerp open in de verbale communicatie, live of op Skype - stop ik en adem ik - ik sta mezelf niet toe mezelf uit te drukken op voorwaarde dat een ander mij een respons geeft omdat ik zo niet wil zijn/bestaan. In plaats - vestig ik de aandacht op mezelf en realiseer ik me dat ik uitdrukking aan mezelf heb gegeven en mezelf gedeeld heb.

Wanneer en als ik mezelf realiseer het me aan te trekken/persoonlijk te nemen dat mijn partner geen respons geeft op wat ik typ of op het onderwerp dat ik aansnijd - stop ik en adem ik - ik sta mezelf niet toe in de verlangenpersoonlijkheid te stappen. In plaats - onderzoek ik de gevoels- en emotionele energieën die in me opkomen en aard deze met mijn adem.


Wanneer en als ik mezelf boosheid, ongeduld en verontwaardiging zie creëren binnen de verwachting van een respons van mijn partner - stop ik en adem ik - ik sta mezelf niet toe de aandacht op mijn partner te plaatsen omdat ik weet dat ik mezelf dan verdring/onderdruk, als onder druk zet met een geest die steeds 'daar' is. In plaats - haal ik mijn geest hier terug in mijn lichaam en leef het woord plezier als de uitdrukking van mezelf als de woorden die ik deel, gewoon omdat ik mezelf deel. 

Wanneer en als ik mezelf realiseer niet onvoorwaardelijk te zijn in mijn expressie - stop ik en adem ik - ik sta mezelf NIET toe voorwaardelijk te zijn, c.q. voorwaarden te hebben naar een ander omdat ik mezelf uitgedrukt heb. In plaats - onthecht ik me van de voorwaarden die ik stel en druk mezelf onvoorwaardelijk uit in relatie tot mijn partner en anderen.



www.destenigetuige.blogspot.com

Wanneer en als ik mezelf de focus van mezelf zie verleggen op mijn partner - stop ik en adem ik - ik sta mezelf niet toe de focus te verschuiven van mezelf naar de ander omdat ik anders niet kan zien en herkennen wat ik mezelf aandoe. In plaats - word ik gewaar van de ervaring van het schijnbaar plotseling mezelf verschuiven in een compleet andere staat.  

Wanneer en als ik mezelf realiseer voorwaarden te stellen aan hoe en wanneer mijn partner moet antwoorden - stop ik en adem ik - ik sta mezelf niet toe voorwaarden aan een ander te stellen wat en wanneer deze persoon wat moet doen omdat ik mezelf realiseer dat ik slaaf ben van mijn eigen geest als een verwachting in de toekomt. In plaats - plaats ik de aandacht/focus op mezelf te plaatsen en communiceer mezelf in een moment, omdat het momenten van MIJN leven, van MIJ zijn.

Wanneer en als ik mezelf zie denken en geloven dat ik mezelf verlies in een relatie - stop ik en adem ik - ik realiseer me dat ik mezelf verlies in het moment van dingen doen zoals typen met mijn partner omdat ik me hecht aan een moment in de toekomst en niet hier ben als alles en iedereen als de adem van leven die ik werkelijk ben. In plaats - onthecht ik me van de geestesrelatie in en als mijn bewustzijn en neem deel als één en gelijk.

Wanneer en als ik mezelf realiseer mezelf ongelukkig en ongeduldig te maken in de gedachte/idee dat er weinig/geen gelijkheidsdynamiek plaatsvindt tussen mij en mijn partner - stop ik en adem ik - ik realiseer me dat een gelijkheidsrelatie creëren begint bij mezelf en dat het tijd, geduld, toewijding en toepassing vereist. In plaats - wijd ik mezelf aan het creëren van een zelfgelijkheidsrelatie met mezelf en neem ik verantwoordelijkheid voor de emotionele energieën. 

Wanneer en als ik realiseer meer te doen voor mijn partner dan goed voor me is en achter mijn partner aan te jagen in momenten van communicatie - stop ik en adem ik - ik sta mezelf niet toe achter mijn partner aan te jagen omdat ik me realiseer dat ik geobsedeerd ben door het idee hoe mijn partner moet zijn en doen. In plaats - kom ik uit mijn verbeelding in de fysieke realiteit en ondersteun een ander op het punt/stadium waar deze is en niet vanuit mijn stadium.


Wanneer en als ik mezelf verwijtende gedachten en backchats zie creëren in de trant van dat mijn partner/iemand "ondankbaar is", "niet attent" en "niet ziet dat ik getypt heb", "hoeveel tijd ik er wel in stop" en "hoeveel moeite" ik doe - stop ik en adem ik - ik realiseer me dat mijn verbeelding met de realiteit botst door hoe ik obsessies creëer gebaseerd op ideeën hoe ik mijn partner wil ervaren. In plaats - stop ik de gedachten en backchats en verander ik in het moment.






Ik stel mezelf ten doel te zien, realiseren en begrijpen dat ik in en als het verwachten van een respons mezelf verdring in dat moment en mezelf niet zie.

Ik stel mezelf ten doel de focus op mezelf te plaatsen als expressie van leven en comfortabel te zijn met mezelf.

Ik stel mezelf ten doel te zien, realiseren en begrijpen dat als ik besta in en als een ervaring als Energie als de Geest ik niet echt Leef in gelijkheid en eenheid met mijn Fysieke Menselijke Lichaam. 


Ik stel mezelf ten doel mezelf onvoorwaardelijk uit te drukken in een relatie.

Reacties

Populaire posts