donderdag 31 maart 2016

Dag 529 Zelfvergevingen Persoon 1 en 2 met betrekking tot seks en (angst voor) afwijzing

Hier ga ik verder met de zelfvergevingen van persoon 1 en persoon 2 van Dag 528 Bevestiging zoeken via seks en de oneindige dans in angstcycli 

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb in en buiten relaties bevestiging te zoeken via seks

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb een zelfsabotagemechanisme/-patroon te creëren in relaties met betrekking tot de seks/affectie wat zichzelf in stand blijft houden als ik me niet gewaar wordt van de onderstromingen. 

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb het als een afwijzing te ervaren/voelen wanneer ik op seks of seksuele 'intimiteit' aanstuur zoals kussen en/of knuffelen en ik het verlangde niet krijg van mijn partner in DAT MOMENT.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat als ik in mijn geest de woorden/backchat "hij/zij vindt me niet leuk" toesta, ik dit in en als geest/wezenlijkheid/lichaam naar mijn omgeving ga resoneren met als uiteindelijke resultaat dat hij/zij me inderdaad niet leuk vindt volgens het principe van het versleutelen van communcatie en programmeren van relaties - en hierin vergeef ik mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat hetgeen ik vrees, hetgeen is wat ik creëer, i.e. dat "hij/zij me niet leuk vindt".



Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb ervoor te 'kiezen' mijn partner de seks/kussen/knuffels te geven waar hij/zij op aanstuurt/om vraagt terwijl ik weet dat ik doe omdat hij/zij anders kwaad kan worden van de afwijzing in plaats te assisteren en ondersteunen bij het doorwandelen van de constructie van afwijzing.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat ik door angst word bewogen in en als het 'kiezen' in te gaan op alle avances van mijn partner - en hierin vergeef ik mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat ik hierin ook zelf bang ben voor afwijzing van wat als ik niet alles doe wat de ander vraagt.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb deel te nemen in angst, angst voor mijn eigen reacties van wat als de ander het niet pikt dat ik hem/haar de seks/knuffels/kussen onthoudt. 

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb in en als het behagenkarakter ander te 'willen' behagen, om de reacties/ophopende energie van de ander uit de weg te gaan, allemaal uit angst voor verlies en 'akkoord' te gaan met de deal om deel te nemen in hetgeen verlangd wordt door mijn partner. 

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen welke zelfcompromittatie er bestaat in de handeling van verlangen, willen en behoeven anderen te behagen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb niet te zien, realiseren en begrijpen wat het uitgangspunt in de Geest is in het willen, behoeven en verlangen anderen te behagen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen wat de mentale en fysieke consequenties zijn van het willen, behoeven en verlangen te behagen van anderen.
Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb mijn hele leven in en als de constructie/mindcyclus van afwijzing/angst voor afwijzing te bestaan en seks en intimiteit met een ander te funderen in het uitgangspunt van angst/energie in plaats van als een uitdrukking van mezelf als Leven als één en gelijk. 
Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb niet te zien, realiseren en begrijpen dat het polariteitenpaar 'angst' - 'verlangen' ervan houdt zichzelf in stand/leven te houden omdat het energie voor de geest oplevert en men nooit werkelijk zichzelf kan ervaren en zichzelf met de ander.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb urenlang - een hele ochtend of middag of avond - mezelf bezig te kunnen houden in de geest in en omwille van het krijgen van een kus of seks of een knuffel vanuit het uitgangspunt van een emotionele afhankelijkheid/behoefte. 
~~~

Ik stel mezelf ten doel te onderzoeken 
hoe ik specifieke reacties en indrukken in de mensen waarmee ik communiceer trigger vanwege mijn eigen uitgangspunt (bijvoorbeeld angst voor afwijzing) in mezelf. 

Ik stel mezelf ten doel een risico te gaan nemen voor het beste voor iedereen om niet langer in de dans van angsten voor onszelf en daarmee in de angst van de ander mee te gaan en op te staan om mezelf en anderen te assisteren en ondersteunen uit het angst-voor-afwijzings-/(verlies)angstkarakter te stappen.


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen