Dag 533 Herdefiniëren van het woord 'intellectueel' - deel 2

Voordat ik verderga met het herdefiniëren van het woord intellectueel pas ik hier eerst Zelfvergevingen toe op het toebedelingspunt, zie blog Dag 532 Herdefiniëren van het woord 'intellectueel'.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb het woord 'intellectueel' een punt van superioriteit in mezelf te laten zijn in plaats van iets praktisch.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb het woord 'intellectueel' te laten bestaan in en als mezelf als een punt van verlangen, in termen van hoe/wie ik wil zijn.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb kennis te verlangen voor iets buiten mij - waar ik mijn zelfwaarde af laat hangen van wat anderen vinden hoe ik in de kennis en informatie zit in plaats mezelf te realiseren dat wie ik werkelijk ben één en gelijk is als alles.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb te denken en geloven dat kennis en informatie alleen ooit de aard van de mij/de mens/gedachten verandert.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen wat het verschil is tussen kennis en informatie van energie en het levende woord van de stoffelijke wereld.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb mezelf af te scheiden van woorden in energie als kennis en informatie, te evolueren als de Geest in plaats het leven van woorden in het stoffelijke als gelijkheid en eenheid Leven creërende.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb te denken en geloven dat kennis en informatie an sich mij kunnen bevuilen in plaats te zien, realiseren en begrijpen dat het de energie als kennis en informatie is - in afscheiding van woorden in het stoffelijke als gelijkheid en eenheid - hetgeen is waarmee ik mezelf, mijn wezen-lichaamsrelatie bevuil/opbrand.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb te bestaan in en als de polariteit 'intellectueel' vs 'non-intellectueel' in plaats te zien, realiseren en begrijpen dat ik in en als het ontwerp van polariteiten een tenniswedstrijd met mezelf in mijn hoofd speel en een strijd uitlok om deze strijd/vergelijking verder te zetten met mensen in mijn wereld in mijn geheime geest - en hierin vergeef ik mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb intellectueel te leven als energie alsof er een goed of fout aan is in plaats intellectueel te leven in het stoffelijke als gelijkheid en eenheid Leven creërend.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb een beeld van mezelf in mijn geest te hebben, een positief geladen beeld/perceptie.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb in positief geladen backchat te gaan om mezelf goed/beter te voelen over mezelf - en hierin vergeef ik mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat positief geladen backchat een projectie is die gebaseerd is op een vergelijking met anderen in plaats op wat werkelijk praktisch is en op wie ik ben vanbinnen. 

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb het verschil te zien tussen het accepteren en toestaan dat consequentie stuurt en het sturende principe zijn dat in feite Leven creëert in en als zelfgewaarzijn.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat wij onszelf en dit bestaan in feite niet gemaakt hadden.


Wat is de schepping als we in feite onszelf en dit bestaan niet creëren?

Wat betekent het dan om in feite 'te Creëren'?

In een volgend blog ga ik verder met zelfcorrecties om daarna over te gaan op de nieuwe definitie.

Reacties

Populaire posts