Dag 547 Verantwoordelijkheid in Relatie(overeenkomsten): Van je Stront Delen naar Constructief Zelfsturend Delen Wie/Waar je Bent


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat ik in communicatie binnen een relatie niet mijn backchats, geheime geest en demonen naar/met mijn partner moet spreken/delen maar juist verantwoordelijkheid moet nemen voor het bestaan/creĆ«ren van die backchats, geheime geest en demonen.

Wanneer en als ik mezelf realiseer mijn backchats, geheime geest en demonen naar/met mijn partner te (willen) spreken/delen - stop ik en adem ik - ik sta mezelf niet toe mijn stront te (willen) spreken/delen omdat ik me realiseer dat dit opzettelijk en onnodig is en geen constructief zelfsturend delen is van wie ik ben/waar ik ben/wat ik aan het doen ben. In plaats - werk ik aan mijn mezelf in mijn individuele proces en deel ik datgene wat ik aan het wandelen ben wat betreft mijn geestbewustzijnssysteem en geef ik aan hoe ik een punt zelfvergeef/verander volgens het principe probleem > oplossing.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb in het Ego te (willen) gaan waar ik Pandora's doos gewoon wil openen en de stront in mezelf wil delen. 

Pandora's box - Wikipedia
Wanneer en als ik mezelf realiseer in het Ego te (willen) gaan en Pandora's doos te willen openen om de stront in mezelf te delen - stop ik en adem ik - ik realiseer dat ik niet zorgzaam en attent ben op mijn eigen proces wat ik wandel, op wie ik ben en alles eromheen. In plaats - neem ik verantwoordelijkheid voor mijn individuele proces en spreek, deel en communiceer ik dat waar ik in mezelf mee gewerkt heb voor mezelf.


~~~

Ik stel mezelf ten doel aan te tonen dat zolang dit punt van verantwoordelijkheid niet gestuurd/geleefd wordt binnen relaties, de relatie stagneert/blijft hangen en zelfs kan/zal verslechteren doordat er geen oplossingen/veranderingen geleefd worden.

Ik stel mezelf ten doel te letten op die neiging om zelf te saboteren in het spreken met de ander van/over datgene in mezelf wat ik nog niet gestuurd, uitgezocht en veranderd heb.

Ik stel mezelf ten doel een ander mens in overweging te nemen en alleen te spreken/delen dat waar ik voor/als kan staan en waar ik eeuwig mee kan wandelen.
Ik stel mezelf ten doel op tafel te leggen wie ik ben, waar ik ben, wat mijn realisaties zijn en de ander te vragen te delen wie ze zijn en wat hun verleden is en wat hun realisaties zijn enzovoort. 



        Tip: video van Sunette Spies over Relatieovereenkomstverantwoordelijkheid 


        Reacties

        Populaire posts