Dag 549 De defaitistische persoonlijkheid ontmanteld | deel 2 Zelfcorrecties en -verbintenissen

Dit is het vervolg op Dag 548 De defaitistische persoonlijkheid ontmanteld

Wanneer en als ik mezelf realiseer in een in een defaitistische geestesinstelling/persoonlijkheid deel te nemen en in de "ik ben het spuugzat" backchat zie gaan als iemand met zijn voorprogrammering/voorgeprogrammeerde geest aan komt zetten en er geen oplossingen door die persoon zelf worden gescript en geleefd - stop ik en adem ik - ik realiseer me dat de backchat "ik ben het spuugzat" de onmiddellijke reactie/onderwerping in gedachte, emotie, voelen is die angsten reflecteert onder de dekmantel van woede, superioriteit, geharrewar, oordeel, eigenbelang, ego, innerlijke roddel, afschuw, walging om te rechtvaardigen dat geen verandering nodig is om te omarmen wat het beste is voor al het leven. In plaats - verander ik door te omarmen wat het beste is voor de ander en mezelf en beweeg ik mezelf tot een gelijk staan aan iemands programmering.



Ik stel mezelf ten doel te realiseren dat ik de backchat "ik ben het spuugzat" creëer omdat ik feitelijk angsten ervaar en die afdek met oordeel/superioriteit/ego en walging/afschuw om te rechtvaardigen dat geen verandering nodig is om te omarmen wat het beste is voor al het leven.

Ik stel mezelf ten doel uit te zoeken wat die angsten zijn en het woord te vinden bij de energie die ik ervaar bij de gebeurtenis met een persoon. 

Ik stel mezelf ten doel het afdekken van mijn angsten met oordeel/superioriteit/ego en walging/afschuw te stoppen.

Ik stel mezelf ten doel uit de defaitistische/moedeloze houding/persona te komen ten aanzien van iemand die steeds met zijn voorprogrammering/voorgeprogrammeerde geest aan komt zetten en geen oplossingen zelf script en leeft, door uit de defaitistische/moedeloze persoonlijkheid te stappen door het woord 'moed' te herdefiniëren als zelfoprechtheid als één en gelijk als alles en dit te leven.

Ik stel mezelf ten doel het niet op mezelf te betrekken dat iemand niet of moeilijk te motiveren is de problemen in zichzelf op te lossen en eerst mijn innerlijke probleem van defaitisme/moedeloosheid in mezelf op te lossen.

Ik stel mezelf ten doel het woord standvastigheid te herdefiniëren en leven.

Ik stel mezelf ten doel te zien, realiseren en begrijpen dat persoonlijkheidssystemen ontworpen zijn om precies het tegenovergestelde van het potentieel van mijn wezenlijkheid te zijn.

Ik stel mezelf ten doel te realiseren dat persoonlijkheidssystemen tegen mezelf keren.


Reacties

Populaire posts