Dag 551 Mezelf Delen vs Mezelf in de Val Laten Lopen

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb moeite te hebben met het 'hoge woord eruit te gooien/te uiten' omdat ik bang ben nog meer in de problemen te komen dan ik al ben, mentaal gezien, in plaats te zien en begrijpen dat razen en tieren over een punt waar ik mee worstel me kan ondersteunen als ik dit vanuit de intentie doe om oplossingen te vinden voor mijn ervaringen en dit op een constructieve en ondersteunde manier doe.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb bang te zijn dingen met mijn partner te delen die me dwarszitten - en hierin vergeef ik mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb niet te zien, realiseren en begrijpen dat ik niet bang kan zijn voor de ander/ontvanger maar feitelijk bang ben voor mezelf, voor mijn eigen reacties op degene met wie ik het deel gaat zeggen of doen.



Full sharing yourself vs trapping yourself quantum systemization part 135

Quantum Systemization Series

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb te denken en geloven dat ik dingen die me dwarszitten niet hoef te delen met mijn partner en alleen kan/moet oplossen in plaats mezelf te realiseren dat ik mijn proces kan beginnen uit te breiden door mijn partner op een ondersteunende manier in te sluiten in mijn leven.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb dingen zo lang op te laten lopen in mezelf dat ik ineens de relatie wil verbreken of heel erg kwaad (i.e. bang) word - en hierin vergeef ik dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb ook wat ik zie in de ander wat er verbeterd kan worden, uit te stellen en in plaats heel verongelijkt te doen als de ander die dingen nog blijft uitleven.


Wordt vervolgd door zelfcorrecties en zelfverbintenissen.


Reacties

Populaire posts