Dag 552 Zelfcorrecties om op een Constructieve Manier te Razen en Tieren om Mezelf te Delen

Dit is het vervolg op Dag 551 Mezelf Delen vs Mezelf in de Val Laten Lopen



Wanneer en als ik mezelf moeite zie hebben met het 'hoge woord eruit te gooien/te uiten' en bang te zijn in nog meer mentale problemen te komen dan ik al ben - stop ik en adem ik - ik realiseer me dat het alleen de (emotionele) energie is die ik aan de woorden/dingen heb gehecht in mijn geestbewustzijnssysteem die 'moeilijk' zijn omdat ik zelf een polariteitenkwestie van 'fout' versus 'goed' heb gemaakt over hetgeen ik wil delen. In plaats - ga ik gelijk staan aan de lading die ik een onderwerp heb gegeven en oefen ik mezelf te ondersteunen door te razen en tieren op een constructieve en ondersteunende manier. 

Wanneer en als mezelf bang zie zijn dingen met mijn partner te delen die me dwarszitten - stop ik en adem ik - ik realiseer me dat ik niet bang kan zijn voor de ander/ontvanger maar feitelijk bang ben voor mezelf, voor mijn eigen reacties op degene met wie ik het deel gaat zeggen of doen. In plaats - 

Wanneer en als ik mezelf zie denken en geloven dat ik dingen die me dwarszitten niet hoef te delen met mijn partner en alleen kan/moet oplossen - stop ik en adem  ik - ik realiseer me dat ik mezelf geen richting geef en dingen opkrop omdat ik geleid word door angst (voor verlies) hoe de ander het op zal pakken. In plaats - begin ik mijn proces uit te breiden door een ander op een ondersteunende manier in te sluiten in mijn leven.

Ik stel mezelf ten doel dingen niet zo op te laten lopen in mezelf dat ik ineens de relatie wil verbreken of heel erg kwaad (i.e. bang) word en te leren dingen die ik niet prettig en/of graag anders wil zien vind te delen.


Ik stel mezelf ten doel ook wat ik zie in de ander als wat er verbeterd kan worden niet uit te stellen en op te kroppen en heel verongelijkt te doen als de ander dingen nog blijft uitleven terwijl ik niet ondersteund heb in het zien ervan.

Ik stel mezelf ten doel te zien, realiseren en begrijpen HOE razen en tieren over een punt waar ik mee heb geworsteld me ondersteunt.
Ik stel mezelf ten doel het verschil te leren zien - voor mezelf en anderen - tussen onszelf uitdrukken met de intentie oplossingen te vinden voor ervaringen EN onszelf uitdrukken op een manier dat de gedachten en emotionele reacties in onszelf alleen maar opnieuw gecreëerd en ervaren worden.
Ik stel mezelf ten doel mezelf te ondersteunen razen en tieren als een constructief en ondersteunend instrument te gebruiken in plaats het op een manier te gebruiken waar ik mezelf in de val lok door de energie van de ervaring opnieuw te creëren.

Reacties

Populaire posts