Dag 554 Over zenuwachtigheid heen komen - Zelfvergevingen en zelfverbintenissen

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb een energetische lading te verbinden aan een baan die perspectief geeft op toekomstige doorgroeimogelijkheden.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb mijn zelfvertrouwen - mezelf dus - te verliezen bij een training/rollenspel in plaats mezelf te realiseren dat zelfvertrouwen niet verloren kan worden maar iets is wat gebouwd moet worden in en als een nieuwe vaardigheid. 



Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb mezelf aan te praten dat ik geen 'goed' gesprek kan houden zoals wordt verwacht in plaats mezelf te realiseren dat ik prima in staat ben mee te veren in een gesprek en mezelf kan verbeteren waar het niet 'oké' gaat.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb te denken en geloven dat het niet goed gaan van het eerste rollenspel symbool staat voor dat ik het niet kan.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb te denken en geloven dat ik zelfvertrouwen moet hebben in iets wat ik niet geleerd en gepraktiseerd heb in plaats mezelf te realiseren dat dat intrinsiek onmogelijk is.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb geduld met mezelf te hebben om het leren van een vaardigheid te wandelen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb in en als de zorgelijke persoonlijkheid het punt in mijn achterhoofd te hebben dat de tijd om het te leren kort is en dat alleen de mensen die het snelst kunnen oppikken zullen doorgaan. 

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb mezelf zenuwachtig te maken als gevolg van de gedachte dat ik niet goed genoeg zal zijn. 

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat waarom het is dat ik zenuwachtigheid aanmaak.

Ik stel mezelf ten doel uit de nerveuze persoonlijkheid/energie te stappen als ik er gewaar van word.

Ik stel mezelf ten doel zenuwachtigheid en zelfvertrouwen los van elkaar te zien, dat zenuwachtigheid een systeem/energie is specifiek in relatie tot iets of iemand.

Ik stel mezelf ten doel mezelf de tijd te geven om alles op te klaren/vergeven/verwijderen betrekking tot energieën, gedachten, etcetera  om mezelf de beste start geven die ik kan.

Ik stel mezelf ten doel over nervositeit heen te komen.


Reacties

Populaire posts