Dag 563 Uit een persoonlijkheid stappen: de goedhartige persoonlijkheid (vervolg)

Dit is een vervolg op Dag 562 Uit een persoonlijkheid stappen: de goedhartige persoonlijkheid


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb deel te nemen in en als de goedhartige persoonlijkheid waar ik mezelf definieer als goedhartig in de zin dat dit een soort ideaal is als hoe ik mezelf zie of wil zien en hoe ik gezien wil worden.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb de goedhartige persoonlijkheid in het algemeen in mezelf te laten bestaan op een onbewust niveau - en hierin vergeef ik mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb deze persoonlijkheid van mijn beide ouders te kopiëren.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb te willen dat anderen het 'beeld' van mij hebben dat ik goed bedoelend en vriendelijk ben - en hierin vergeef ik mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb mezelf te laten beïnvloeden door deze persoonlijkheid als hoe ik anderen ga zien als 'ongevoelig, gedesinteresseerd, robotachtig' als een polariteit die ik in mijn geest gecreëerd heb van aan de ene kant die goedhartigheid/benevolence en aan de andere kant de ongevoeligheid.

Ik stel mezelf ten doel te kijken en te corrigeren HOE ik de perceptie creëer in mijn geest dat mensen ongevoelig/gedesinteresseerd/robotachtig zijn vanuit en gebaseerd op de persoonlijkheid benevolent/goedhartig te zijn waarin ik mezelf gedefinieerd heb en HOE ik dan ga reageren op die zelf-gecreëerde perceptie met angst/machteloosheid.




Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat die blokkade die ik zie in verband met mijn eigen ervaringen van desinteresse die ervaring van een soort van zelf-bescherming in je geest is.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb mezelf in een situatie te bevinden waar ik niet anders mee om kan gaan dan in de ervaring van desinteresse te gaan, omdat ik geen toepassing van mezelf kan vinden in mezelf.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard gedesinteresseerd te doen, wat bij alle twee mijn banen duidelijk naar de voorgrond komt.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb de herinneringen waarin X geweld uitdrukte tegenover mijn fungeren als afleiding in mijn geest te gebruiken zodat ik niet hoef te kijken naar wat relevant is, namelijk de gekopieerde systemen die ik zelf leef.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb me gewaar te zijn dat ik de perceptie gecreëerd heb dat anderen ongevoelig/gedesinteresseerd/robotachtig zijn in plaats de reflectie te zien in mij waar ik ongevoelig/gedesinteresseerd doe om een andere ervaring in mezelf te onderdrukken.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb mezelf in die ervaring van desinteresse te plaatsen om bepaalde ervaringen te ontwijken/onderdrukken.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb de projectie in mijn geest van ongevoelig/ongeïnteresseerd/robotachtig in andere mensen te onderdrukken die zich bevindt op de onbewuste laag.
Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb deel te nemen in emotioneel geladen backchat in relatie tot mezelf met de woorden/emoties stom, minderwaardig en apathisch - en dus vergeef ik mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb backchat te creëren waarin ik mezelf zie/afspiegel als stom/dom en minderwaardig en ongevoelig/ongeïnteresseerd.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard te zien, realiseren en begrijpen dat het punt van ongeïnteresseerd te zijn/voelen en deel te nemen in de backchat "het interesseert me niks" is om de ervaringen van minderwaardigheid te onderdrukken.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat de ervaring van mezelf schamen ook is om de ervaringen van minderwaardigheid te onderdrukken.




Ik stel mezelf ten doel met deze goedhartige persoonlijkheid aan de slag te gaan in de zin van het 'beeld' dat ik heb van mezelf als zijnde goedhartig/benevolent.

Ik stel mezelf ten doel uit te kijken voor de dimensie die speelt waarin ik de herinneringen die ik heb waarin X geweld uitdrukte tegenover mijn fungeren als afleiding in mijn geest te gebruiken zodat ik niet hoef te kijken naar wat relevant is, namelijk de gekopieerde systemen die ik zelf leef.



Reacties

Populaire posts