Dag 425 De Gevolgen van Spreken - Deel 2

Dit is een vervolg op Dag 424 De Gevolgen van Spreken


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb onzeker te zijn over mijn stemgeluid/toonhoogte. 

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb in de war te zijn over welke stem ik moet nemen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb te bestaan in een conflict tussen het kiezen van een hoge toon of een lage toon met het spreken. 

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb verdeeld te zijn in mezelf wat betreft de toon waar ik het beste mee kan spreken.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb dat mijn stemgeluid me op sommige momenten niet helemaal/helemaal niet aanstaat.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat het spreken in emotionele energie en/of een gevoelsenergie een invloed op mijn fysieke lichaam heeft.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat ik in en als het spreken met een gevoelsenergie mijn lichaam en specifiek mijn bovenlichaam met de organen beschadig.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat het spreken in en als tederheid/tederheidenergie in mijn stem tegen de poes een gevoelsenergie is die eerst in me opkomt in mijn zonnevlecht, dat een tedere stem een intensiteit heeft - een Witte Lichtenergie met een bepaalde signatuur opkomend vanuit de zonnevlecht in mijn nek en hoe het mijn nekspieren en borst aantrekt.

Slierten informatie of spreek ik levende woorden, 
leef ik de woorden als zelf?

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat energie best wel consequentieel is in relatie tot het fysiek of het nu positief is of negatief. 

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb een rigide bovenlichaam te creëren door het spreken en deelnemen in een positieve/gevoelsenergie als de optelsom van een massa negatieve energie.
 
Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat ik in een gevoelsenergie spreek met een hogere toon.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb mezelf te oordelen dat ik een lelijke stem heb.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb te denken dat ik met een verkeerde stem spreek - en hierin vergeef ik mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb deel te nemen in het ontwerp van polariteiten, verkeerd versus juist.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat ik gewoon in een moment kan zien/kijken welke stem ik toepas - ik pas een lage stem toe als ik iemand ondersteun in het openen van een punt en een hoge stem als dat en dan wanneer dat nodig is. 

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb massa's energie te creëren door te denken dat ik iets fout doe.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb me bezig te houden op hoe mijn stem op anderen overkomt in plaats mezelf gewoon uit te drukken.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb een reactie/mening/oordeel te ervaren naar mijn stem en zo mezelf af te scheiden van mijn stem/woorden.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb me 'weg te trekken' uit de omgeving in de geest tijdens het spreken in plaats als en met mijn hele fysieke lichaam te spreken hier in gewaarzijn.

Reacties

Populaire posts