Gebit als Boodschapper van Organen, een Orgaanondersteuningsplan - Dag 580

Ik heb naar aanleiding van mijn ontdekkingen als vastgelegd in Kiezen of helen, het gebit als boodschapper van de rest van het lichaam - Dag 578 een ondersteuningsplan uitgewerkt voor een aantal organen die corresponderen met de kiezen en tanden waar het bij tijd en wijle onrustig is en/of een energetische afdruk mogelijk aanwezig is nog (in geval de kies al verwijderd is of er een wortelkanaalbehandeling heeft plaatsgevonden).



Kies 1

Hart: Meidoorncapsules 2 maal daags

Dunne darm (duodenum, jejunum, and ileum bij elkaar): spijsverteringsenzymen in tablet 1 maal daags 

Circulatie/seks: oefeningen voor doorbloeding schoudergebied / SI-gewricht en nog kijken voor moerasspirea- of wilgenschorstinctuur. Een relatie / seks heb ik niet voorhanden helaas :)

Endocrien systeemm.n. pancreasenzymen uit enzymentablet 1 maal daags


Kiezen 18 en 31

Longen: Tussistin zuigtabletten tot 12 per dag

Dikke darm: psyllium 1-2 maal daags een eetlepel voor bevorderen darmflora, darmreiniging en verhoging darmwanddichtheid in het algemeen


Tand 25

Nieren + blaas: solidago (guldenroede) tinctuur 2-3 maals daags 30 druppels



~ ~ ~

Ik vond het specifiek op zoek gaan naar verzorging / ondersteuning van mijn organen zeer interessant; zo leerde ik bijvoorbeeld wat specifieke delen van de dunne darm doen en wat een zwakke blaas is ;)

Zo kwam ik ook literatuur tegen dat door haar samentrekkende werking de guldenroede inzetbaar is tegen tandvleesproblemen. Dat is natuurlijk nooit weg zulke kennis en informatie. 

Bovenstaande bedoel ik te gebruiken naast de normale dagelijkse suppletie van vitamines en mineralen, naast een uitgebalanceerd voedingspatroon. Ik wil nog als ik dit nieuwe orgaanbehandelplan een beetje in mijn systeem heb gaan kijken voor structurele maag- en miltondersteuning. Dan heb ik zo'n beetje alle organen die aandacht nodig hebben zoals door mijn gebit gecommuniceerd aardig in kaart en kan ik gemakkelijker door de ermee verbonden emotiesystemen heen werken. Door minder angstig en zelfverzekerder in mijn werk te worden, kan mijn adrenalineverslaving bijvoorbeeld een eind omlaag wat een hoop contractie / schade /aanslag zou schelen op mijn bloedvaten, ... , enzovoort. 


Reacties

Populaire posts