Dag 449 Het creëren van wrijving in mijn lichaam | zelfvergevingen

Voor context lees
Dag 447 Bloedgroep O neiging om inflammatoire gewrichtsproblemen en artritis te ontwikkelen 
Dag 448 Hoe te stoppen je lichaam = je leven te verzuren

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb het punt van calciumsuppletie als het continu aanvullen van mijn dieet met calcium, aangezien het bloedgroep O dieet geen melkproducten omvat die de beste bronnen van deze mineralen zijn gewoonweg jarenlang te verwaarlozen en niet serieus terwijl het me al meerdere malen onder ogen is gekomen en ik op mijn vingers kan natellen dat ik zo tekorten creëer in mijn lichaam.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb te schrikken van mijn eigen mindfuck en zelfopenbaring.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb te schrikken van de diagnose die ik zelf stel in plaats van gewoon in overweging te nemen wat ik in mijn zelfonderzoek gevonden heb zonder er allemaal emotionele energie omheen te gaan weven.



Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat de pijn die ik ervaar in mijn bekken afkomstig is van de frictie van de realiteit waarin ik veel zitwerk moet doen met mijn geestrealiteit waar ik een aversie/oordeel heb tegen het vele zitten gebaseerd op het karakter dat ik heb gecreëerd op de herinnering die ik heb van mijn moeder die door de dag heen altijd bezig is met fysieke activiteiten.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat de pijn die ik in mijn bekken ervaar het gevolg is van wrijving tussen waar ik in mijn geest deelneem en de fysieke realiteit - en hierin vergeef ik mezelf dat ik mezelf niet toegstaan en aanvaard heb te realiseren dat die wrijving ontstaat doordat ik in twee werelden leef.  

Ik stel mezelf ten doel te realiseren dat de frictie ontstaat doordat ik in mijn geest deelneem.


Reacties

Populaire posts