Dag 455 Kapot, maar niet meer helemaal kapot - vervolgd...

In relatie tot de post van Dag 454 Kapot, maar niet meer helemaal kapot volgen hier de zelfvergevingen en zelfverbintenissen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb mezelf wijs te maken dat er iets is waar ik niet graag openbaar over schrijf. 

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb niet graag te schrijven over dat ik van mijn werk als postbezorger heel erg moe word. 

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb heel moeilijk te kunnen aanvaarden dat ik zo moe word van het werk als postbezorger.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb mezelf te realiseren dat ik het eigenlijk heel fijn vind om 'het geheim eruit te laten', om intiem met mezelf te zijn in het schrijven en dit ook te delen met anderen, die daar dan ook weer wat aan kunnen hebben omdat er nogal wat taboes zijn omtrent mogelijke fysieke dysfunctioneringen en zelfveroordelingen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb niet te leven maar in het verleden te bestaan als de herinnering dat ik zolang en zoveel uitgeput ben geweest.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb de herinnering die ik aan mezelf heb onvoorwaardelijk los te laten en te stoppen te oordelen als 'slecht'/'negatief'/'verkeerd' - en hierin vergeef ik mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb mezelf in de ervaring van moe en uitgeput zijn te oordelen als 'minder dan'/'slecht'/'negatief'/'verkeerd'.




Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb mezelf te identificeren met de ervaring van moe en uitgeput zijn in plaats mezelf te realiseren dat dat niet is wie ik werkelijk ben.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb mezelf te omarmen binnen de realisatie dat ik vooruit ben gegaan.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb stiekem in mijn geest-lichamelijke relatie mezelf te veroordelen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen wat er aan ten grondslag ligt dat ik zo kritisch naar mezelf moet doen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb deel te nemen in bewustzijn als de oorlog tussen goed en slecht om zo mezelf neer te drukken in de gedachte/het denken dat het niet meer goed komt met mijn lichaam.


Ik stel mezelf ten doel verder uit te zoeken waarom ik zo kritisch naar mezelf doe en wat me dwarszit.

Ik stel mezelf ten doel elke uitademing als een DOOD te laten zijn - een loslaten - en ik zal het onbekende vinden: het onvoorspelbare dat verborgen was in de regels en de structuur van het geaccepteerde bestaan.

Ik stel mezelf ten doel dit ONVOORWAARDELIJK te omhelzen bij de inademing - om als leven te bewegen naar de beweging van leven - om leven los te maken van structuur en ontwerp naar dynamische beweging als zelf hier.


In een volgend blog ga ik verder in op hoe ik besta binnen het postbezorgerswerk zelf als wat ik toegestaan en aanvaard heb in en als bewustzijnsenergie als de consequenties die ik nu ervaar.

 
Nu de DIP Lite cursus ook in het Nederlands:
Desteni 'Ik' Proces Lite (+ buddy) http://lite.desteniiprocess.com/

Desteni 'Ik' Proces Pro (+buddy) www.desteniiprocess.com 

Eqafe zelfperfectiemateriaal www.eqafe.com 
 
Wil je ook transformeren van het bestaan in relaties naar het leven van effectieve overeenkomsten? www.desteniiprocess.com/courses/relationships

Reacties

Populaire posts