Dag 451 Besluitproces over suppletie onder de loep | Zelfvergeving

Zie de afgelopen serie voor context: 
Dag 446 Bloedgroep O supplementadvies en mijn consistente suppletie
Dag 447 Bloedgroep O neiging om inflammatoire gewrichtsproblemen en artritis te ontwikkelen
Dag 449 Het creëren van wrijving in mijn lichaam | zelfvergevingen
Dag 450 De idee van mogelijke toekomstige schaarste en het effect op mijn besluitproces

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb iets niet te doen/na te laten omdat ik niet (zeker) weet of ik dit kan blijven doen in de zin van of ik genoeg financiën heb om er de rest van mijn leven mee door te gaan.  

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb te stoppen met de suppletie van calcium, jodium, vitamine B enzovoort omdat ik niet zeker weet of ik dit de rest van mijn leven kan blijven doen omdat ik niet zeker weet of ik er genoeg geld voor heb - en hierin vergeef ik mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb een toekomstprojectie, angst en onzekerheid te gebruiken om niet hier in het moment een praktische afweging te maken of het mogelijk is de suppletie toe te passen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb het belang van de suppletie van calcium, jodium, vitamine B enzovoort in dit moment weg te vegen op basis van een paranoia die ik heb ten aanzien van de toekomst.


http://ademtochtnaarleven.blogspot.com/2014/04/dag-451-besluitproces-over-suppletie.html

 
Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb een paranoïde karakter te ontwikkelen met betrekking tot mijn financiële situatie in de toekomst.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb onvoldoende de continue ondersteuning van suppletie van calcium, jodium, vitamine B enzovoort voor mijn fysieke welzijn als bloedgroep O type te onderkennen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb in mezelf te ondervinden dat ik op basis van een toekomstprojectie iets in het hier en nu nalaat maar er niet naar ga kijken of het wel normaal is om dit zo toe te staan.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb dat ik bij de gedachte aan voldoende geld in de toekomst ik dit punt van suppletie gewoon zou incorporeren.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb dat als ik aan een punt in de toekomst denk en daarbij inbeeld dat ik heel arm ben dat ik dan in het huidige moment stop met de voortzetting van de supplementen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb te veronachtzamen dat ik vanuit het startpunt van angst voor schaarste vertrekkende in feite schaarste creëer. 

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb gezond verstand van het menselijk fysieke lichaam toe te passen maar te 'kiezen voor de geest' van het niet willen veranderen van mijn toepassing.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb uit angst voor een geldtekort in de toekomst een huidig tekort aan nutriënten in mijn lichaam toe te staan en accepteren.

Reacties

Populaire posts