Dag 452 Besluitproces over suppletie onder de loep | Zelfcorrecties en zelfverbintenissen

Zie voor context de serie die ik gewandeld heb: 
Dag 446 Bloedgroep O supplementadvies en mijn consistente suppletie
Dag 447 Bloedgroep O neiging om inflammatoire gewrichtsproblemen en artritis te ontwikkelen
Dag 449 Het creëren van wrijving in mijn lichaam | zelfvergevingen
Dag 450 De idee van mogelijke toekomstige schaarste en het effect op mijn besluitproces
Dag 451 Besluitproces over suppletie onder de loep | Zelfvergeving

Wanneer en als ik mezelf realiseer iets niet te doen/na te laten wat gunstig is voor mijn lichaam omdat ik niet (zeker) weet of ik dit kan blijven doen in de zin van of ik genoeg financiën heb om er de rest van mijn leven mee door te gaan - stop ik en adem ik - ik sta mezelf niet toe iets na te laten wat gunstig is voor mijn lichaam op basis van mijn toekomstige financiën omdat ik mezelf realiseer dat het ongezond verstand is en gewoonweg dom als ik de mogelijkheid heb dit wel te doen/toe te passen. In plaats - breng ik mezelf terug hier in de fysieke werkelijkheid en bekijk ik wat praktisch uitvoerbaar is om mijn lichaam te ondersteunen door de pijn/energieën in mijn bekken heen te wandelen.

Wanneer en als ik mezelf zie stoppen met de suppletie van calcium, jodium, vitamine B/D enzovoort omdat ik niet zeker weet of ik dit de rest van mijn leven kan blijven doen omdat ik niet zeker weet of ik er genoeg geld voor heb - stop ik en adem ik - ik realiseer mezelf de neiging met de supplementen te stoppen binnen de onzekerheid genoeg geld ervoor te blijven hebben. In plaats - onderzoek ik deze neiging keer op keer als deze langskomt en pas ik de suppletie voor in principe de rest van mijn leven toe.



Full channeled message from the owl part 3
 Link

Wanneer en als ik mezelf een toekomstprojectie, angst en onzekerheid zie gebruiken om niet hier in het moment een praktische afweging te maken of het mogelijk is de suppletie toe te passen - stop ik en adem ik - ik realiseer me toekomstprojecties, angsten en onzekerheid omtrent geld te gebruiken om niet een praktische afweging te maken. In plaats - dirigeer ik mezelf naar, in en als mijn lichaam als wat het beste is voor me en pas dat dan ook toe binnen de mogelijkheden die tot mijn beschikking staan.

Wanneer en als ik mezelf het belang van de suppletie van calcium, jodium, vitamine B enzovoort in dit moment weg zie vegen - stop ik en adem ik - ik realiseer me het belang van de extra suppletie weg te vegen op basis van een paranoia die ik heb ten aanzien van de toekomst. In plaats - dood ik de toekomst en fluit mezelf terug uit de paranoia naar de praktische mogelijkheden hier in het moment.
 

Wanneer en als ik mezelf realiseer een paranoïde karakter te ontwikkelen met betrekking tot mijn financiële situatie in de toekomst - stop ik en adem ik - ik zie, realiseer en begrijp dat ik mijn lichaam conditioneer met de chemicaliën die vrijkomen bij hevige angst als paranoia. In plaats - stap ik uit het paranoïde karakter en leef en dirigeer hier mezelf als leven als het werken met wat reëel is.

Ik stel mezelf ten doel de continue ondersteuning van suppletie van calcium, jodium, vitamine B/D enzovoort voor mijn fysieke welzijn als bloedgroep O type te onderkennen.

Ik stel mezelf ten doel de toekomstprojecties te stoppen en een zelfeerlijke inschatting te maken van wat normaal haalbaar is te doen wat betreft fysieke ondersteuning.

Ik stel mezelf ten doel bij voldoende geld het punt van suppletie gewoon blijvend te incorporeren.

Ik stel mezelf ten doel te stoppen met denken dat ik weer kan stoppen met de suppletie.

Ik stel mezelf ten doel niet steeds weer te stoppen met de suppletie.

Ik stel mezelf ten doel in de toekomst een nieuwe real time inschatting te maken van de staat van mijn lichaam en daaraan verbonden acties te evalueren in praktisch gezond verstand van leven.

Ik geef mezelf de permissie te stoppen te denken aan een punt in de toekomst en daarbij in te beelden dat ik heel arm ben en zo in het huidige moment niet voort te gaan met de supplementen.

Ik stel mezelf ten doel te realiseren dat ik uit het startpunt van angst voor schaarste vertrekkend in feite schaarste creëer. 

Ik stel mezelf ten doel gezond verstand van het menselijk fysieke lichaam toe te passen in elk moment van ademen en niet te  vervallen in de geest van het niet willen veranderen van mijn toepassing.

Ik stel mezelf ten doel te onderzoeken wat ik door/in/als angst voor geldtekort in de toekomst hier in het moment nalaat toe te passen en leven.

Reacties

Populaire posts